Web-Tunca

Full Version: iYiYi iYi BiLiP KÖTÜYÜDE KÖTÜ BiLMEK (Karoglanin 17. 02. 2013 Vaazi)
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.

iYiYi iYi BiLiP KÖTÜYÜDE KÖTÜ BiLMEK

(cennet ve ve cehennem ahlaki)

17.02.2013 Pazar

أَعُوذُ بِاللهِ مِنَ الشَّيْطَانِ الرَّجِيمِ , بِسْمِ ﷲِالرَّحْمَنِ اارَّحِيم

ٱسْتَغْفِرْ لَهُمْ أَوْ لَا تَسْتَغْفِرْ لَهُمْ إِن تَسْتَغْفِرْ لَهُمْ سَبْعِينَ مَرَّةً فَلَن يَغْفِرَ ٱللَّهُ لَهُمْ ۚ ذَٰلِكَ بِأَنَّهُمْ كَفَرُوا۟ بِٱللَّهِ وَرَسُولِهِۦ ۗ وَٱللَّهُ لَا يَهْدِى ٱلْقَوْمَ ٱلْفَٰسِقِينَ

Euzubillahimineşşeytanirracim
Bismillahirrahmenirrahim

(Sure Tevbe suresi Sonradan gelen besmele oldugunu unutmayin yani Mehdi)

İstagfir lehum ev lâ testagfir lehum, in testagfir lehum seb’îne merreten fe len yagfirallâhu lehum, zâlike bi ennehum keferû billâhi ve resûlih(resûlihi), vallâhu lâ yehdîl kavmel fâsikîn.

Sadakallahul aziym Tevbe suresi 80

Allahümme salli ala Muhammedin ve ala eeli Muhammedin el mü minine vel mü minat vel müslmine vel müslimat vesalihiyne vessalihat vel ihdidael islamiyne cemaati muhtedun.

Yolculugumuza başliyoruz

Külli şeyin yerciu ila aslihi kurali geregi
Anasiri erbea denen dört unsur vardir bunlar toprak hava su ve ateş yani her şeyin asli dörtür ve su tabiatli olan suya toprak tabiatli olan topraga hava tabiatli olanda havaya ve ateş tabiatli olanda ateşe ihrac edilcekdir.
Işde astrologlar diyorlarki toprak tabiatli burclar hava tabiatli burclar su tabiatli burclar diye ateş tabiatli burclar diye bunlar öyle masal hikaye degildir yani kişinin tabiati ateş ise eger ameli cehennemlik ise cehenneme su tabiatli ise suya rahmete rahmet tabiatli yani afedici kimseler yine toprak tabiatli ise yani etli sütlü tatli verimli yani bütün gayretini insanlara faydali olmak için gayret gösteren para ise parasiyla ilim ise ilmiyle sultan ve salatanatta ise adeleti ve hakimligi ile insanlara hep faydali olan kimsler sonra yine hava tabiatli ise yani eger kötü kimslerden ise kibirli burnu havada her kese gökten ve yukardan bakan kimseler eger bunlar iyilerden salihlerden ise baba gibi Rahman ismi tecelliyati ile örten bürüyen koruyan gözeten sarip sarmalayan yani insanlarin koruyucusu babalar ve baba ahlakinda olanlar hani baba adam derler ya yani hani bize bir babalik yapti derler ya yani rahman tecelliyati üzerinde galip olanar. Dört mevsim vardir kiş ilkbahar yaz sonbahar yani işde dört unsur ve dört mevsimde dogan insanlar.
mesela yaz tabiatli insan yazin dogan sicak ve ateş tabiatli olanlardan iyi insanlar üzüm tabiatli gibi kimseler mesela üzümün yöntemi nedir ne demiş atalar üzüm üzüme baka baka erer kararir. yani mürşidler yani evliya ve veli kullar yani onlara bakarakdan insanlar kemaline ermesini ögrenirler. eger yaz tabiatli kimseler eger kötü kimselerden iseler o zaman şeytanin askereleri cinlerle meşgul olanlar sihirle büyü ile meşgul olanlar ve yakici yikici kimseler mesela hased kimse bakar komşusuna bu ne diye böyle zengin bu nediye müreffah insan deyip hep kiskanip onun o haline engel olmak için büyü sihir yapan ve kendisi ateş tabiatli oldugundan yine şeytan ve cinlerden yani ateş tabialti olanlardan yardım alip o komşusuna yahut bir başka tanidigina yahut düşmanina zarar vermek için ugraşir durur.
yani ateş tabiati, ateş işde ahlaki yakmak olunca böyle kötü ahlaklari benimser yok eger iyi kimse ise ekmek pişirmek aş pişirmek gibi ateşi insanlarin faydasina sunan gibidir yani güneş olsa insanlara yazi getirip meyvalarin tahillarin erip kemalat kazanmasina sebeb olur. yok eger cehennem olursa iyileri iceri almayip kötü kimseleri yakmak ile mesul. ve yine su tabiatli kimsler eger iyilerden ise rahmet gibi merhmetli anne gibi kimsler aciyip merhamet edenler bu merhamet bazisinda anne babasina bazisinda cocuklarina bazisinda konu komşusuna bazisinda milletine devletine ve bazisinda bütün insanliga bazisinda insanalara ve hayvanlara bazisinda insanlara hayvanlara ve bitkilere bazisindada insanlara hayvanlara bitkilere ve madde ve eşyalarada mermet gösterir yani merhmet görecelidir bir yukari makam hep alttakinden dah yüksek merhamet sahibi kimslerdir yani baliklarinda yol gösterni yunuslardir ve yine hem balik hem su hem kara hayvani olanlardan penguenler yani gecenin bekcileri karanlikda yildiz ve lamba olanlar sülalesi olurlar ve onlara bakinca gece işde şu büyük ayi grubu şu kücük ayi şu andromeda diye diye gece olunca alinan nurlar dir. yani gecenin yol gösterenleri iyi kimse olursa ve kötü olsalarda onlar en fazla köpek baligi olurlar yahut ahtapot gibi olurlar yani köpek baligi merhmetinden insan öldürenler. mermetinden insan öldürülürmü evet bazen insanalari merhamet SIKAR mesela anne babasi cok merhmetli olup aman şöyle etme aman böyle etme diye cocuklarin herşeyine karişirlar ve bundan SIKILAN cocuk gider büyük bir hata yapar anne babasina inad olsun diye ve o hata o cocgu ya öldürür yahut evden kacar ve afedesiniz kötü yola düşürürler hure yaparlar kadin ise genelevlere satarlar yani işde merhamet öldürürmü evet öldürür yani cicege suyu fazla verirsen suya bogulur ve cürür gider. yani merhamet öldürebiliyormuş. bu yüzden merhametde dikkatli olmak lazimdir. Merhmetde SINIR Allahin merhamet etmedigine merhmet edilmez dedimiydi merhmetde SINIRI koydun demekdir yani acidin acidin derlerya acidim acincak duruma düşdüm derler yani merhmetden maraz dogar derler işde suyu ve rahmeti merhmeti kullanmasini bilmiyenler yine bunlara(BibBiiiiiib Kafa)demeyelimde ne diyelim, Allah aşkina söyleyin bize. yani zayiflaycaz diye günde şişe şişe su icen ahmaklar. yani su öyle şişe şişe icilmez günlük icilcek su bellidir cok icersen bütün vucudu harap edersin ve böylece dünyanin orasini burasini sel basar böyle hata taaa kanin sulanmasina yol acar kan sulanirsa kansizilk anemi ortaya cikar kani suyun kesmesi hastaligi. yani herşey garerince olcakdir yani merhmetde garerince dünyada sadece anneler olursa babalar nerde kalacak o zaman. dogan cocuklar hep kiz olursa bu soy erkek cocuksuz nasil üreyip coglacak sonra? Cebrailmicagircaz gayri sonra üfleyipde cocuk olsun diye. yine toprak tabiatli kimseler gaye olarak toprak gibidirler herkes onlari cignediklerini zannederler amma o icine atilan bir cekirdege hayat verir yani toprak tabiatli kimseler için her yol hakka gider bütün yollar Allaha gider ve insaninada hayvaninada faydali olmak isterler ve yine maddeler gibi olup mesela vücuda alinan minareller vitaminler gibi hep faydali amma bunlardan kötü kimseler yokmudur vardir mesela civa zehirli mesela zehirli mantar azili yahudi kafiri demek yani suyu bile batircak kadar acimasiz ve zararli yani gaddar ve zehirli acimadan öldüren sebebsiz öldüren menfaatine dokunana öldüren parasina dokunani öldüren.hemde zehirli mantar gibi münafik kimsler yani ayni o mantarin iyiside vardir zehirliside sen bakarsin bu adam iyi dersin birde bakmişin sana acimadan canina kimyaya kalkar yani müslüman ve iyilerden gözüküp müslüman kanina giren münafiklar ve yahudiler.hangi devletde bu mantar zehirlenmsi cogladi bilinki orayi münafiklar kaplamiş yani iki yüzlü kimseler yani o ikili mantarin cogaldigi yerde bu iki yüzlü insanlar cogaldi demekdir. amman dikkat edin dost görünüpte arkadan bicakliyanlar. ve hava tabiatlilara gelince oksijen gibi olanlar vardir sanki onlar olmasa olmaz denilcek insanlar. bir fabrikada bir bürada bir adam olur ve o gelince bütün işler yag gibi akar ve o gelince her iş asan olur ve onlar gidince orataligi karbondioksit kaplar ve onlarsiz hayat zehir olur bu kadin ve erkekde evlilikde de böyledir öyle koca vardirki onsuz yaşayamam dersin veya kadin vardir onsuz yaşayamam dersin. diyorlarki öyle diyenler yanildi onsuzda yaşarsin diyorlar. evet dünyada oksijen bir tane degil binlerce oksijen var yeterki sen agzini burnunu tikama suda degilsen uzaxda degilsen alirsin yine oksijen yani duman icinde degilsen yine alirsin oksijen ve yaşarsin. yani onu kaybetmek ölüm degil amma eger kapali kalirsan yahut dumadan kalirsan yahut yüzme bilmiyorsan ve suya düştüysen nefes alamaz ölürsün. yine bu kimselerden üstün meziyet sahibi kimseler baba kimselerdir. herkesi gözeten nerde yalniş var oraya gidip orayi düzelten hizir gibi kimsler yani Baba tabiatli kimseler ve şahin gibi olduklari yerde kuş ucurtmayan onlarin odugu yerde ömer gibi, o gelince şeytan barinamaz ceker gider. ve onlar kizinca gök gürler gibi gürlerler yani baba baba kizdirmaya gelmez tokadi atar gecer. ve onlardan bir sürü zehirli olanlar vardir. yani zehirli gazlara öldürücü gazlara bayiltici gazlara bakiverin ve bu cibilliyatin zararlilarini anlayin yani mesela kibirli kimseler nereye bastigini bilmeyenler kafasi yukarda burnu yukarda insanlar. yani bunlar cogunlukla namaz kilmazlar yani burnunu secdeyle yere sürtmeyenler.Amma Allah böylelerini yerle yeksan edip yerin dibine batircakdir. yani dogal gaz denen madde cehennem odunu nerden cikiyor yerin dibinden allah nere batirmiş o secde etmeyen ahmaklari yerin dibine cikinca ne yapiyoz biz onlari isinmak için yakiyoz yani cehennemin dibine gönderiyoz ve onlar yanmakdan başka işe yaramiyorlar. lazim bizlere, bizler ahir zaman mehdi cemati olcak ise, bize lazim bu cehennem odunlari. bunlarin miktari ne kadar dünya kurulalidan bu yana yerin dibine batirilmiş insanlar işde o dogal gazlar miktarinca cokdur bunlarin en bilineni karun ve ahalisi.civada batirildi amma o yanici degil yani firavunlar soyuda batirildi ve bu gün mason ahlaki ve masonlar soyu ancak bu civa ahlakinda olanlardir ve onlarin sonu hani dünaynin en derin yerine kapsül yolladilar ya yani soguk suyun dibi işik yok soguk ancak kendileri gibi kötülerin oldugu hayatin olmadigi yani kendileri gibilerine hayat olan yer yani firavunlar cehennemi Rahmetin icinde olupda rahmetten faydalanamayanlar. yani Allah, firavunlarada salatanat verdi ekmek verdi aş verdi bu rahmetin icinde Allahin rahmetini unutupta tanriklik iddia eden deccal keferesi ve ehli avenesi ve masonlar yani kendilerini dünyanin gözü ilan edenler ahmaklar. onlar bu rahmetin icinde, Allahin mülkünde olupta Allahin yarattiklarini yeyip icipde, Alllahin oksijenini soluypta, Allaha hasim, yani düşman kesilen ahmaklar. ve sonlari denizlerin dibi rahmet icinde su icinde azap görenler.Rahmetten rahmet icinde mahrum kalanlar. yani işde dört mevsim ve dört anasiri erbea ve herşey aslina rucu eder kurali geregi herkes aslina rucu etcekdir. ve cehennemlikler cehenneme cennetliklerde cennete ihrac olcaklardir.
Yunusun ermesi için yunus efendimiz kirk sene taptukun dergahina odun taşidi denir ve odunlarinda dogru olanlarini taşidi denir ve sorulunca hicmi bu odunlarin egrisi yok ey yunus denince yunus derki ey efendim bu kapi dogruluk kapisidir bu kapiyia egri odun yakişmaz yani. yunus taptuk kapisina cehennmlikleri taşidi taptukun abdest suyu isinsin yemegi pişsin diye amma cehennemliklerden de dogru olnlari taşidi yani işde cehennemliklerinde bir nebze ferah bulanalari işde böyle Allah adamlarina odun olanalar yaktigi tüp gaz olan benzin olanlar. gaz olurda amma hirsizin evini isitan gaz olur kendi gibi kötüye hizmet eden egri odunlar ve yine benzin olurda banka soymak için kullanilan arabanin benzini yahut siz getirin bunlarin diger misallerini artik.gaz vardir camideki müminlerin isitan gaz yahut elektrik yahut her ne ise oduk kömür. yahut müminlerin aşini pişiren ateş ve yani işde derece farki ve kafirlerdende olsan bari dogru kafir olda mümini isitan ateşi ol.
ibrahim aleyhiselamin oglu ismai, mekkede büyüdü ve umare adli bir kadinla evlendi. ümare kati, kaba ve kötü huylu idi. bir gün ibrahim aleyhisselam, Sare annemizden izin alip ismaili görmege gitdi. hacer annemiz vefat etmiş idi. ve mekkeye varinca ismailin evini sordu, ve onun evine vardi. ismail efendimiz evde yok idi. avlanmaya gitmiş idi. ok ve yay kulanan idi,yay burucunun komutani ismail aleyhisselamdir. o avlanirdi ok ve yay ile. ve ibrahim alehisselam ismailin kapisini caldi ve ümare kapiyi acdi ona sordu: sahibin kocan nerdedir diye
ümare dedi burda degil avlanmaya gitdi dedi.
ibrahim aleyhisselam ismailin babasi oldugunu söyledi
Evinde yiycek icecek birşeyin varmi dedi ümarede ismaili şikayet edip o bizi ac kor yiycek icecek birşeyimiz yok gecimimiz iyi degil diye şikayetde bulundu.
Bunun üzerine ibrahim aleyhiselam o gelince ona selamimi söyle ve ona deki kapisinin eşgini degiştirsin dedi. ve ümare ismail gelince bunu ona söyledi ve ismail alehisselam babasinin sözünü ariflerden oldugundan anladi ve hanimini boşa demek istedigini anladi ve babasinin sözünü tutup ümareyi boşadi. sonra Ra le isimli kadinla evlendi. ibrahim aleyhiselam şamda oturmakda idi ve yine bir gün sareden izin aldi ve ismaili tekrar ziyarete gitdi ve varinca yine ismaili evde bulamadi ve yeni eşi Ra le kapiyi acdi yine onada ismailin babasi oldugunu söyledi ve sordu eşin sahibin nerdedir dedi. oda avlanmaya gitdi dedi. geciminiz nasildir dedi. Ra le şükürler olsun iyidir ismail avlanir tavlanir gelir bize bakar rahatimiz iyidir . dedi bunun üzerine ibrahim aleyhisleam o gelince baban geldi diye haber ver dedi ve selamimi söyle ve ona deki baban diyorki evinin eşigini saglam tutsun diyor de dedi. ve gitdi. ismail gelince: benden sonra eve kimse geldimi diye sormak ismail ahlakidir ve sünnetidir ve gelince ismail sordu benden sonra eve gelen oldumu diye bunun üzerine Ra le annemiz dedi baban ibrahim geldi ve sana selam söyledi ve dediki kapisinin eşigini saglam tutsun diyor dedi. bunun üzerine ismail Ra leye dediki. Kapimin eşigi sensin ve babam diyorki seni boşamayip tutmami emrediyor dedi. yani işde peygamberlerin pirinden nasihat kocasindan ve geciminden her nasil olursa olsun şikayetci olani boşamak ismail sünnetidir. ve ibrahim aleyhisselam nasihatidir. böyle bir kadindan o eve ve reisine ve halkina fayda gelmez demekdir ve yine eşinden ve geciminden her nasil olursa olsun memnun olup razi olan kadinida tutup boşamamak yine ismail sünneti ve ibrahim aleyhisselam nasihatidir.
ibrahime ismaile ve Ra le annemize selam olsun.
iyiyi iyi bilip iyi muamele etmek ve kötüyüde kötü bilip layikiyla muamele etmek cennet ve cehenem adabidir. cehennem, cennetlik olani yakamaz siratdan cennetlikler gecerken cabuk gecin ateşimi söndürüyorsunuz diyecekdir. yine cehennemlik birinede cennet icine almayip git ateşini söndürde gel diye cehenneme havale eder. yani Kötülere azab etmek cehennem adabi ve sünneti ve iyileri sevindirmekde cennet ahlaki ve sünnetidir.kimler kimin yaaridir baksin görsün AHLAKI CENNET OLANI CEHENNEM KABUL ETMEZ, AHLAKI CEHENNEM OLANIDA CENNET KABUL ETMEZ.
cennet nimetlerinin dişindaki nimetler kalici degildir. cennet nimetleri bakinca ilk bakişda aci ve ekşi olabilir amma sonu tatlidir. işde üzüm bakinca başta ekşi veya acidir amma sabirla ham koruk helva olur derler. sabir kemalatin başidir. üzümü ekşi diye koruk iken baştan koparip atan kimseler helva yiyemez. işde evlilik sanati sabir ister öyle hemen daha baştan uyuşasmdik diye sabretmeyen kadinda erkekde o evliligin meyvasini yiyemezler o yüzden EVLiLiK kocasinin ve eşinin acisina kederine ortak olma sanatidir . hiristiyanlar ne diye söz verirler evlenirken iyi günde kötü günde beraber olmak diye söz verirler yani işde kafirde olsa, dogru odun ise, onu yunus alip taptugun kapsina götürür. ve öyle ise bu hiristiyan ahlakida olsa eger iyilierin ahlakiysa alip bunu kullanmak islam şiaridir ve iyilerin salihlerin ariflerin şiaridir. iyiyi iyi bilip, iyi muamle etmek ve kötüyüde, kötü bilip layikina uygun muamle etmek bu ahir zamanda mehdi ve ehli ve askerlerinin ariflerin şiaridir. herkimde teröristlere kötülere iyi davranmayi, ve iyilere vatan bekleyen askerlerede kötü davranip yargilayip hapse atmayi yeyliyorsa onlar cennet ve cehhenem ahlakina ve sünnetine ve Allahin adetullahina ters duran ahmaklardir. böyleleri ne müslüman ne hoca nede milletin ve islamin vekili ve emiri olabilirler. böyleleri ancak zalimler güruhudurlar.
Böyle Adelet saşmişsa iyiler kötü : cennetlikleri cehenneme ve cehennemlikleride cennete gönderenler cikdi ise o zaman zulum adaletin yerini alir. ve zalimler hükümdar olurlar.
Rabbim inanan müminlere herşey aslina rucu eder yani aslina döner kuralini anlamayi idrak etmeyi ve iyiye iyi ve kötüyede layikina uygun muamele etme ahlakini ve fikrini benimsetsin inşallah.
Cennete ve bekcisi Ridvan ve askerlerine,
Cehheneme ve Bekcisi Malik ve askerlerine selam olsun.
el fatiha maassalavat

Başagaçli Rasit Tunca

17.02.2013 Pazar